Comencen les emissions del concurs Pica Lletres

Com ja sabeu, els alumnes de 3r van participar en el concurs televisat Pica Lletres. Un concurs basat en lletrejar paraules en català i resoldre jocs lingüístics.

Els programes s’emeten els diumenges a les 15.30 h per Esplugues Televisió i es faran reemissions durant la setmana.
Després de l’emissió de cada capítol es penjaran els programes a la pàgina web http://etv.alacarta.cat/pica-lletres

Diumenge 19 d’abril: Institut Collbató A – Institut Severo Ochoa B
Diumenge 26 d’abril: Institut Francesc Ferrer i Guàrdia B – Institut Collbató B

Tornem a agrair als concursants la participació i la preparació prèvia. Gràcies per l’interès que heu demostrat: Montserrat Moliner, Helena Fresquet, Maria Obujova, Pau Mora, Marc Boix i Teo Hernández.