Projecte tradicions

Benvolgudes famílies,
Per acabar l’any com cal. Avui els vostres fills i filles us portaran una ampolla d’oli de la collita del 2020. Un oli de primera premsada en fred i completament ecològic. Gràcies a l’aportació econòmica de l’AMPA del centre que ha finançat el taller… Llegeix més»

DIARI DE LA REVOLUCIÓ FRANCESA. QUART D’ESO

Els alumnes de quart C i de quart D s’han posat a la pell d’un periodista que va viure en primera persona la Revolució francesa i l’ascens de Napoleó. Aquí teniu algunes de les notícies que ens han arribat al Centre.
Link Lucia Pérez
Link Míriam… Llegeix més»

PCR’s primer ESO

Benvolgudes famílies de l’alumnat de primer de l’ESO,
Us informem que ja tenim dia i hora per realitzar les proves PCR al centre. Cal entrar per la porta petita situada al carrer Tarragona. Les proves PCR es realitzaran demà dijous a la tarda i al menjador… Llegeix més»

Nou projecte educatiu de centre

Benvolguda Comunitat educativa,
L’equip directiu de l’Institut de Collbató ha preparat un nou PEC, Projecte Educatiu de Centre.
En aquest document es presenten els trets identitaris,les característiques,els objectius i l’estructura organitzativa del nostre institut.Un cop fet el darrer Consell Escolar ,on es va presentar el document, encetem… Llegeix més»