Transformació digital: l’arribada dels dispositius

Benvolgudes famílies de tercer i quart de l’ ESO,

Abans d’acabar el primer trimestre i l’any 2020 tenim una gran notícia per compartir amb vosaltres. El centre ha estat designat centre pilot del Pla d’educació digital de Catalunya 2020-2023. Aquest pla té per objectiu contribuir al desenvolupament de les competències digitals que els ciutadans i les ciutadanes necessiten per viure i treballar en una societat immersa en constants transformacions i canvis. Per tal d’assolir aquest objectiu és necessari assegurar la connectivitat dels centres educatius i proporcionar els equipaments necessaris a alumnes i docents.

El curs 2020-2021 el vostre centre,l’Institut de Collbató; ha encetat una transformació digital. Ha suprimit la majoria de llibres en paper i finalment ha rebut equipaments digitals destinats als docents i també destinats a tots els alumnes dels nivells educatius de 3r i 4t d’ESO.

La setmana vinent els lliurarem sense cap cost un Chromebook de 11,6 polzades, tàctil i de la marca Lennovo. Aquest dispositiu serà el dispositiu que hauran d’utilitzar dins el centre. Ja no portaran més els seus dispositius al centre. Aquest dispositiu podrà utilitzar la wifi del centre i serà necessari que el portin carregat de casa.

És responsabilitat de l’alumnat assegurar-se que es manté en bon estat al llarg de tot el curs, moment en el qual l’hauran de retornar al centre (juny del 2021). Recordeu, no és de la seva propietat, sinó que el centre el deixa en préstec.

En cas d’avaria el centre gestionarà l’avaria. És molt important conservar la caixa de cartró i els embolcalls originals per transportar l’aparell al centre. Es deixarà l’aparell espatllat a consergeria i us en facilitarem un altre pel temps que triguin a resoldre la incidència.

Cal que aquesta normativa d’ús sigui coneguda i que, en cas de qualsevol dubte, ens feu arribar les consultes corresponents.

Esperem que en treguin el màxim profit.

L’equip directiu de l’Institut de Collbató