Canvi en el calendari escolar

El primer trimestre està a punt de finalitzar i hem aconseguit, amb el vostre suport i esforç, protegir el dret a l’educació dels i de les alumnes, i que els centres educatius garanteixin les mesures necessàries de prevenció i salut.
Com ja sabeu, es preveu que l’evolució de la pandèmia després de les vacances de Nadal no sigui gaire afavoridora, i és per això que els departaments d’Educació i Salut han previst diverses mesures perquè les escoles siguin espais el més segurs possible. En aquest sentit, s’ha previst aplicar les mesures següents:
  • L’inici de curs del segon trimestre s’endarrereix fins al dilluns 11 de gener com a conseqüència d’haver avaluat i tingut en compte les recomanacions sanitàries: el Govern aprovarà la disposició normativa per fer efectiva la modificació del calendari escolar el proper 22 de desembre.
  • Es faran cribratges als i a les professionals en tornar de les festes nadalenques.
Continuarem treballant i farem tot el possible perquè el segon trimestre del curs comenci amb la normalitat de la represa.
Us agraïm sincerament la vostra col·laboració i implicació, i us desitgem unes bones festes i un pròsper 2021.