Bones notícies per l’alumnat de primer de l’ESO

Acabem de conèixer que els resultats de tots els alumnes de primer de l’ ESO que es van fer la PCR el passat dijous han estat negatius.

El Servei de Vigilància Epidemiològica ens ha informat que totes les famílies poden tornar al centre el proper dimecres 25 a les 8h, excepte les 5 famílies que VAN DECIDIR NO FER-SE LA PROVA PCR A L’INSTITUT. El CAP d’Esparreguera contactarà amb les famílies per oferir-los fer-se la prova a les seves instal·lacions. Els 5 alumnes sense resultat PCR podran tornar el dilluns 30 de novembre.

Us recordem que cal mantenir el confinament i seguir atents a les classes telemàtiques del dilluns 23 i del dimarts 24.

Molt bon cap de setmana a tothom.