PCR’s alumnat confinat de quart ESO

Benvolgudes famílies,
Les PCR’s a l’alumnat confinat de quart de l’ESO es realitzaran a l’Institut el proper dilluns 16 de novembre a les 9h. Preguem màxima puntualitat.

Les famílies que no van portar el full d’autorització tenen una darrera oportunitat el mateix dia de signar l’autorització. En cas de no fer-ho hauran d’anar al seu CAP de referència. No es farà cap prova a cap alumne/a que no lliuri l’autorització signada pels pares i/o tutors legals.

Tots els dubtes els podem resoldre dilluns a les 9h.

Recordeu que no cal entrar al centre. Les proves es realitzen al menjador del centre. Cal entrar per la porta petita del C/Tarragona.
L’aplicació iEduca ha caigut i ara mateix no funciona per aquest motiu enviem la comunicació per correu. Disculpeu les molèsties.