Nous contactes positius al centre i aïllament de tot el grup de primer de l’ESO

Benvolgudes famílies del centre,

Us informem que ens acaben de confirmar dos casos d’alumnat positius en Covid al centre i s’ha activat el protocol pertinent.

Concretament al grup del 1A i al grup del 1B. També en els grups de materials instrumentals “Alan Turing” i “Hipàtia” amb un total de 80 alumnes de primer de l’ESO. L’elevat número d’alumnat implicat fa que a partir de demà TOT EL NIVELL DE PRIMER DE L’ESO DEL CENTRE encetarà un període d’aïllament que anirà del dimecres 18 i fins el diumenge 29 de novembre, dia que finalitzarà el període d’aïllament. Les autoritats sanitàries faran les PCR’s al centre, SEGURAMENT DIJOUS A LA TARDA. Demà dimecres 18 us donarem la informació de l’hora exacte.

Recordeu que l’alumnat afectat, no ha de sortir de casa. Les classes es faran telemàtiques i al llarg de la tarda d’avui dimarts rebran els vostres fill i filles un correu amb l’horari de classes i la feina telemàtica per aquests dies. Us enviem una infografia per conèixer com actuarem.

La resta de nivells del centre, així com el personal docent i no docent, seguiran funcionant amb normalitat com fins ara. Les famílies amb germans o germanes de primer de l’ESO i en altres grups poden seguir assistint amb total normalitat fins a confirmar-se el positiu dins la seva família.

Davant de qualsevol dubte us adreceu personalment a mi. (Jaume Vergés)