PLA D’OBERTURA DE CENTRE

El nostre centre torna a obrir les portes el dia 8 de juny, malgrat que no reprendrà la seva activitat de manera tradicional donat que les condicions actuals no fan possible acollir tots els alumnes en classes presencials.Aquesta obertura, a més, no implicarà en cap cas la suspensió de la docència telemàtica, ja que trencaria la dinàmica de l’alumnat i la programació que ja estem duent a terme. El curs escolar acabarà el 19 de juny. Fins a aquesta data, el centre funcionarà de manera presencial i telemàtica segons el següent:

PLA D’OBERTURA DE CENTRE