Fotofilosofia al Festival Barcelona Pensa

PARTICIPACIÓ DEL SUNSI MÓRA AL BARCELONA PENSA

El dia 14 de novembre per la tarda l’Institut Sunsi Móra va participar a la Mostra de Fotofilosofia del Festival Barcelona Pensa.

A més de rebre el reconeixement com a participants, el nostre centre va tenir l’oportunitat de participar en l’acte de forma molt activa: en Roc Faucon, alumne de 1r de Batxillerat, va explicar de forma amena i engrescadora el procés de creació de la seva fotografia i el seu significat filosòfic. La fotografia de Kayli López també va estar seleccionada entre les 28 més rellevants d’un total de 1000 fotografies presentades i uns 70 centres participants.
L’acte, que va desbordar la capacitat de 230 persones a l’Aula Magna de la Facultat de Filosofia de la UB i va ser retransmès en streaming també a la Sala Gran, on s’aplegaren un centenar de persones més, va estar presidit pel Degà de la Facultat, Sr. Josep Montserrat, i el Director General de l’ESO i el Batxillerat, Sr. Josep Vallcorba, juntament amb els organitzadors del Festival. Vam sortir-ne conscients que, a més d’oferir algunes respostes, l’educació ha d’ajudar-nos a desenvolupar el pensament crític i creatiu de l’alumnat.
Què millor que fer-ho amb una fotografia i una pregunta filosòfica!
Cliqueu al següent enllaç per a visionar el vídeo: