MATRÍCULA 1R ESO

Durant la setmana del 12 al 16 de juny  del 2017, l’alumnat que ha estat admès en el procés d’admissió, haurà de passar pel centre per formalitzar la matrícula, per la qual cosa, cal demanar hora entre el 2 de juny i el 9 de juny al   (93.794.20.17)  de 9 a 14,00h.

Per a formalitzar la matrícula, caldrà portar  els documents següents:

• Fotocòpia del butlletí de notes de la 2a avaluació.
  •   Resguard del pagament de la quota de material de 70 €, al compte número

ES33-2100-4966-7722-0009-2224  de La Ca/ixa

(És molt important fer constar el nom de l’alumne/a i curs en el concepte)

• Resguard del pagament de la quota de l’AMPA (25 €), només una quota per família al número de compte:

ES02-2100-4966-7622-0009-3122 de La Caixa.

1. Full d’autorització dels drets d’imatge
  2. Full d’autorització de  sortides per a Canet de  Mar
  3. Full d’autorització de l’ ús de serveis i recursos digitals a internet
  4. Full d’autorització administrar paracetamol

Adjuntem els fulls d’autorització, que hauran de portar-se emplenats, així com informació relativa al AMPA.

Altres informacions relatives a la matrícula d’ interès:

• L’alumnat que prové d’un centre no adscrit [1], en acabar el curs haurà d’aportar el butlletí de notes del curs 2016-17.
  • L’alumnat que no formalitzi la matrícula en el període establert es considera que renuncia a la plaça adjudicada.
  • D’acord amb la Resolució de preinscripció i matrícula del curs 2017-18, a l’alumnat que per causes justificades no pot aportar la documentació acreditativa corresponent, se’l matricula condicionalment. La matrícula s’anul·la, si abans de l’inici del curs, no presenta la documentació pendent.