Conveni amb l’Institut Confuci per a potenciar la llengua xinesa

El director del centre, Jordi Canalda, i Joaquim Duarte, professor de llengua xinesa han assistit a la presentació del conveni que el Departament d’Ensenyament ha signat amb l’Institut Confuci de Barcelona i que ha de promoure l’estudi de la llengua xinesa a diversos centres del territori. El nostre centre hi ha assistit convidat com a centre públic referent en la impartició de la llengua xinesa. Aquest conveni es traduirà en beques, activitats culturals i extraescolars, formació del professorat i altres projectes.

Properament, l’alumnat del centre de 3r ESO que cursa llengua xinesa com a matèria optativa es presentarà a les proves oficials dels nivells YCT1 i YCT2. Per a més informació, podeu consultar l’enllaç següent:

Institut Confuci de Barcelona