L’alumnat de 3r de l’ESO va participar en un taller de reciclatge tèxtil i va visitar la fàbrica Manufactures ARPE.

L’alumnat de 3r de l’ESO va participar en un taller de reciclatge tèxtil i va visitar la fàbrica Manufactures ARPE.

Per un costat, l’artista AnnaTrash va dur a terme un taller d’upcycling de recuperació i transformació de samarretes usades, Customitza la teva samarreta, per aprendre a redissenyar samarretes usades. L’objectiu principal de la proposta és fomentar la creativitat, el consum responsable, la sostenibilitat i la prevenció de residus.

D’altra banda, l’alumnat va poder visita l’empresa Manufactures Arpe d’Arenys de Munt que ofereix productes de regal tèxtils sostenibles. Durant la visita, entre altres aspectes, l’alumnat va poder profunditzar en conceptes com economia circular i va poder observar tot el procés de creació i elaboració d’una tovallola amb fil certificat GRS fet a partir de botelles rPET postconsum, impresa digitalment amb tintes certificades OEKO-TEX i lliure de substàncies nocives.

Aquestes dues activitats han comptat també amb la col·laboració de la regidoria de Medi Ambient i d’Educació de l’Ajuntament de Canet de Mar.