Encetem la Setmana de la Ciència

Hem encetat la Setmana de la Ciència que ens portarà per diferents activitats des d’avui fins divendres. Aquest dilluns, la doctora Carme Llasat, catedràtica de física de l’atmosfera de la Universitat de Barcelona i Creu de Sant Jordi 2022, ha estat amb l’alumnat de 3r explicant-nos com i per què s’estudia l’atmosfera, així com l’afectació del canvi climàtic en els riscos i la vulnerabilitat sobre la societat. Aquesta activitat serveix de complement a la que realitza el professor d’humanístic, David Jiménez, en la qual l’alumnat desenvolupa una activitat de rol sobre el canvi climàtic, representant els diferents participants d’una conferència de les parts (COP) com la que actualment té lloc a Sharm el-Sheij, a Egipte.