3rd ESO hiking workshop “Canet’s rural past: shaping the landscape”

La revolució agrícola, amb la qual humanitat va buscar una vida més fàcil, va provocar grans canvis que van alterar el món d’una manera que ningú no havia imaginat.

Aquests canvis han estat analitzats pels nostres alumnes de 3r d’ESO a través de la caminada-conferència de 3 hores anomenada “El passat rural de Canet: modelant el paisatge”; conduït per Clara Coll i amb la col·laboració de Miquel Serra de l’associació cultural “Fot-li Castanya”.

Paraules clau: domesticació de plantes i animals, explotació de boscos i mines d’aigua amb treball infantil, sobirania alimentària, globalització, canvi climàtic.

Consulteu altres projectes CLIL del Sunsi Móra

The agricultural revolution, throughout which humanity searched for an easier life, brought about huge changes that altered the world in ways no one had imagined.

These changes have been analyzed by our 3rd ESO students through the 3 hours hike-conference called “Canet’s rural past: shaping the landscape”; conducted by Clara Coll in collaboration with Miquel Serra, from “Fot-li Castanya” cultural association.

Key words: plants and animals domestication, exploitation of forests and water mines with child labor, food sovereignty, globalization, climate change.

See other CLIL projects at Sunsi Móra