Els delegats de primer fan una xerrada als futurs alumnes de l’institut

La setmana passada, els delegats de 1r d’ESO: en Santi Miquel, la Raquel Cuenca, la Berta Mata, en Pol Brujats, en Jordi LLorente i la Sara Bagudà van anar a les escoles La Benaula i Sant Esteve a fer una xerrada als alumnes de sisè.

Els van explicar el funcionament del centre, les impressions de les primeres setmanes de curs i com se senten ara que ja finalitza el curs. També van aprofitar per respondre alguns dubtes que tenien els futurs estudiants d’ESO i donar alguns consells que segurament els anirà molt bé.

IMG-20170531-WA0008