Premiats al Festival Insticurt!

Els alumnes de 4t d’ESO han participat en la cloenda del projecte Darrere la càmera de cinema dins el programa Recerca, Creació i Servei (RCS). Durant aquest acte s’han visionat els curts finalistes presentats per grups d’alumnes de cinc instituts d’arreu de Catalunya, i els dos curts de l’Institut de Vilafant han aconseguit el reconeixement del jurat. Timeless (atemporals) ha obtingut el premi com a millor audiovisual i L’ombra del passadís ha rebut el premi com a millor producció.

Els representants del Museu del cinema i del Programa RCS, assistents a la cloenda, van coincidir en el gran nivell dels productes finalistes i van destacar la feina dels alumnes, tenint en compte els mitjans tècnics i materials de què disposaven a l’hora de dur a terme el repte que se’ls va proposar a principi de trimestre.

Felicitem els alumnes per la tasca realitzada!

Podeu veure la resta de curtmetratges que han el·laborat els alumnes al nostre canal de Youtube: https://www.youtube.com/@insvilafant. Prepareu-vos per a veure bons curtmetratges!