Premi “Talent Jove” per al curtmetratge “La despedida”

El passat 11 de novembre, les alumnes Emma Pararols, Judith Planas i Adriana Sàrria van anar a la gala de premis del Festival Internacional de Cinema de Girona on van rebre el premi Talent Jove destinat al millor curt elaborat per alumnat de 3r i 4r d’ESO. El curtmetratge premiat, “La despedida”, va ser elaborat durant  el projecte NETFUN, realitzat el curs passat.

Dins del mateix festival, també van ser seleccionades per participar a la fase internacional de curts, on competien amb altres curts realitzats per cineastes d’arreu del món.

Volem felicitar les guanyadores per la bona feina i per haver arribat tan lluny!

Podeu entrar a la web del festival i veure tots els curts seleccionats i guanyadors. A l’enllaç següent podeu veure el curtmetratge premiat: La despedida