3r d’ESO: visitem GironaPer admin / 22/05/2025 / ESO ESO 3 Portada Amb els alumnes de 3ESO hem visitat l’antic hospital de Santa Caterina i hem fet el taller “El retaule del s.XXI”, on han après el seu significat iconogràfic i com realitzar un retaule.