Portada

Mediació escolar

Trobada de mediació entre l’Institut de Vilafant, l’Institut Cendrassos, l’Institut Narcís Monturiol i l’Institut Olivar Gran de Figueres. Els alumnes mediadors han compartit una jornada de treball i d’intercanvi d’experiències sobre la mediació. Un any més, ens hem trobat per compartir i impulsar una eina que ens ajuda a gestionar conflictes i a millorar la

Mediació escolar Llegeix més »

Fira de la Ciència

Conjuntament amb les Escoles Mèlies, Sol i Vent i Joaquim Vallmajó, hem participat a la 1a Fira de la Ciència de Vilafant. Hem compartit experiències i hem gaudit amb la cloenda a càrrec d’en Pep Duran i Aythami Soto.

Fira de la Ciència Llegeix més »

Reconeixement al TecnoRepte

El Tecnorepte és una proposta de repte tecnològic que cada any fa l’equip ICE de Tecnologia de la UdG, format per professors de secundària i professors de la EPS i adreçada a alumnes d’ESO de la província de Girona. El repte es fa arribar a tots els centres de secundària a principis de curs, amb

Reconeixement al TecnoRepte Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut