Aula Oberta

Setmana de la Mobilitat sostenible

Del 16 al 22 de setembre se celebra a Catalunya la Setmana Europea de la Mobilitat, que promou hàbits de mobilitat més sostenibles, segurs i saludables com són els desplaçaments a peu, en bicicleta, en transport públic, … Enguany hem preparat unes estructures a partir de bicicletes que llueixen a la rotonda del pavelló. Us deixem unes imatges

Setmana de la Mobilitat sostenible Llegeix més »

Taula d’orientació 4t d’ESO

Alumnat de 4t d’ESO ha participat a la Taula Rodona d’Ocupació amb la col·laboració d’alumnat de 2n de Batxillerat de les diferents modalitats, del Cicle Formatiu d’Activitats Comercials i ex-alumnes  que actualment cursen altres estudis professionalitzadors. Escoltar l’experiència dels companys que fac poc temps estaven en la mateixa situació els ajudarà a decidir quina és

Taula d’orientació 4t d’ESO Llegeix més »

Visitem l’ExpoJove 2018

L’ExpoJove és l’escenari per excel·lència de la formació i l’ocupació juvenil de Girona i persegueix un objectiu únic i fonamental: orientar als joves en la presa de decisions de cara a la seva formació i al seu futur laboral. Imatges a https://drive.google.com/drive/folders/1DHCd6N6kLjmy64z08eKg1SiAKOXtyN0F

Visitem l’ExpoJove 2018 Llegeix més »

Agitart

Taller d’expressió i comunicació corporal amb tot l’alumnat d’ESO a càrrec de l’Associació Agitart de Figueres.

Agitart Llegeix més »

Projecte Singular

Alumnat d’Aula Oberta – Projecte Singular, habilitats i capacitats diferents, mateixos objectius, camins diferents per aconseguir-ho. Ainhoa Bayona a la Llar d’Infants 7 Pometes i Izan Lucena a Informàtica Figueres. Estudiem, ens formem i treballem, tot alhora.

Projecte Singular Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut