Intercanvi 3r d’ESO amb alumnat de Dinamarca
Els alumnes de 3r d’ESO que participen a l’intercanvi s’han desplaçat avui diumenge a Barcelona a rebre els seus corresponents. Posteriorment han passejat per la ciutat i els han guiat explicant els més monuments més emblemàtics. El primer contacte ha estat molt positiu i, a ben segur, ens espera una setmana molt profitosa.
Intercanvi 3r d’ESO amb alumnat de Dinamarca Llegeix més »












