Nom de l'autor: admin

Mediació escolar

Trobada de mediació entre l’Institut de Vilafant, l’Institut Cendrassos, l’Institut Narcís Monturiol i l’Institut Olivar Gran de Figueres. Els alumnes mediadors han compartit una jornada de treball i d’intercanvi d’experiències sobre la mediació. Un any més, ens hem trobat per compartir i impulsar una eina que ens ajuda a gestionar conflictes i a millorar la

Mediació escolar Llegeix més »

Fira de la Ciència

Conjuntament amb les Escoles Mèlies, Sol i Vent i Joaquim Vallmajó, hem participat a la 1a Fira de la Ciència de Vilafant. Hem compartit experiències i hem gaudit amb la cloenda a càrrec d’en Pep Duran i Aythami Soto.

Fira de la Ciència Llegeix més »

Reconeixement al TecnoRepte

El Tecnorepte és una proposta de repte tecnològic que cada any fa l’equip ICE de Tecnologia de la UdG, format per professors de secundària i professors de la EPS i adreçada a alumnes d’ESO de la província de Girona. El repte es fa arribar a tots els centres de secundària a principis de curs, amb

Reconeixement al TecnoRepte Llegeix més »

Erasmus + a Volos (Grècia)

Un grup d’alumnes de 2n i 3r d’ESO  han participat a la darrera trobada del projecte europeu ICAP dins el programa europeu Erasmus +. Una vegada més ens hem trobat amb els nostres socis del projecte, que són instituts de Romania, Grècia, Eslovènia i el Regne Unit. Hem estat durant 5 dies treballant a la

Erasmus + a Volos (Grècia) Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut