Nom de l'autor: admin

Concurs d’Oratòria

Dissabte 11 de juny, l’Abril Gala i l’Albert Baserba, alumnes de 4t B d’ESO, van participar al sisè concurs d’oratòria juvenil de l’Alt Empordà. Malgrat no quedar finalistes, la seva intervenció va ser excel.lent. Enhorabona !!

Concurs d’Oratòria Llegeix més »

Jubilació

El millor comiat d’una vida dedicada a la docència és el reconeixement dels alumnes i del professorat. Sincerament, moltes gràcies.

Jubilació Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut