Alumnat de 4t d’ESO fent la ruta de l’exili, han visitat el MUME a La Jonquera i Portbou, monument a Walter Benjamin i Coll de Belitres.
Alumnat de 4t d’ESO fent la ruta de l’exili, han visitat el MUME a La Jonquera i Portbou, monument a Walter Benjamin i Coll de Belitres.
Avís legal | Sobre el web | Política de galetes | © 2026 Generalitat de Catalunya | Fet amb el WordPress