Astronomia

Els alumnes de 1r de Batxillerat Josep Mencion i Joan Quirante han fet una estada a l’Observatori Astronòmic d’Albanyà. Han treballat el telescopi, les càmeres i han fet moltes observacions

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut