Sortida a Barcelona

Alumnat de 1r i 2n de Batxillerat a Barcelona. Modalitat Humanístic i Social ha visitat la Borsa i Modalitat Científic i Tecnològic CosmoCaixa. Posteriorment tothom al Saló de l’Ensenyament, per decidir estudis post Batxillerat cal estar ben informats. Un dia molt ben aprofitat.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut