La gamificació és fer viure com una experiència de joc una activitat que no ho és … “juguem” amb Latjjo o Genga, adaptat per treballar els nutrients a 3r d’ESO.
Avís legal | Sobre el web | Política de galetes | © 2026 Generalitat de Catalunya | Fet amb el WordPress


