Olimpíada Química

Ferran Baraut alumne de 2n de Batxillerat classificat entre els 21 millors estudiants de Catalunya ens representarà entre el 4 i el 6 de maig a la fase estatal a Salamanca.

A la segona imatge acompanyat de la resta d’alumnes que es van presentar. Enhorabona a tothom!!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut