Graduació 4ESO

Divendres passat vam celebrar la graduació dels alumnes de 4t d’ESO. Alguns seguiran el curs vinent al nostre institut, d’altres els trobarem a faltar.

podeu trobar la resta de fotos aquí!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut