Divendres passat vam celebrar la graduació dels alumnes de 4t d’ESO. Alguns seguiran el curs vinent al nostre institut, d’altres els trobarem a faltar.










podeu trobar la resta de fotos aquí!
Divendres passat vam celebrar la graduació dels alumnes de 4t d’ESO. Alguns seguiran el curs vinent al nostre institut, d’altres els trobarem a faltar.










podeu trobar la resta de fotos aquí!