Visita al museu del Cinema

El passat 25 de setembre, dins el marc de Projectes Globalitzadors del projecte de cinema de 4 d’ESO, hem visitat el Museu del Cinema de Girona i hem realitzat un taller sobre la producció cinematogràfica.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut