Trobada literària

Una proposta de la Carol, de la llibreria Desván del Lector, a uns professors de l’institut Can Planas de Barberà del Vallès, ha resultat una experiència fantàstica per a tots els que hi han intervingut.

La proposta era proposar a una colla d’alumnes de l’Institut la lectura del llibre de l’Alejandro Palomas: Un Fill i un cop llegida convocar una trobada d’aquest alumnes amb l’autor del llibre. Dit i fet. L’equip docent no hi va posar cap pega sinó que es va engrescar amb el tema i van posar fil a l’agulla ràpidament. El resultat final es va produir el passat dimecres que es van reunir, professors, alumnes, l’Alejandro Palomas i evidentment la Carol del Desván del Lector.

Només el assistents són capaços d’explicar la màgia que es va produir en aquell acte i durant la durada de la trobada. La Carol ens ha manifestat que va sortir d’allà pensant: “De gran jo vull tenir una llibreria”.