Trobada d’alumnat mediador 2013

El dimecres 8 de maig va tenir lloc, un any més, la “Trobada d’alumnat mediador” a l’Auditori de Sant Cugat, i l’equip de mediació del nostre institut ha participat per segon any en l’experiència. L’objectiu de la trobada és facilitar que els mediadors de diferents instituts del Vallès Occidental es trobin, es coneixin i comparteixin diferents activitats i tallers.

En aquesta ocasió, la trobada va tenir com a centre de treball el ciberassetjament; els alumnes van visionar diferents vídeos sobre el tema, i van debatre en grups de treball el contingut dels vídeos. També van participar en diferents tallers portats a terme per alguns dels alumnes mediadors de cada centre. La jornada va concloure amb la penjada de perfils humans amb diferents consells per evitar i/o fer front al ciberassetjament, i la foto de tots els participants.

L’experiència ha estat molt positiva i enriquidora, i esperem repetir el curs vinent.