Segueix el corrent

Els alumnes de 2n d’ESO van fer el passat dimarts dia 9 d’abril un taller d’energies renovables, és el que es coneix com  “Segueix el corrent“.

segueix el corrent

L’activitat inclou una visita a les instal·lacions (Aeromotor, equip Cyclops, grup híbrid format per un aerogenerador i plaques fotovoltaiques, equip compacte solar tèrmic i central solar fotovoltaica.) i un taller. El taller ha consistit a una aproximació a l’energia solar fotovoltaica, al qual els alumnes han muntat una caseta amb els seus panells, acumulador, bombetes, etc.

segueix