Reunió del Consell de Delegats Ambientals

El passat dijous 4 de novembre es va reunir el Consell de Delegats Ambientals per tal de preparar la propera jornada del 10 de desembre.

A la reunió es va acordar fer a tots els nivells el 10 de desembre, les dues darreres hores del matí, d’11:30 a 13:30, tallers amb materials reciclats. Es faran dos tallers un de fixe, el de marcs de fotos, i un altre a escollir entre polseres, arracades, posagots, carteres, etc.

Els alumnes han de portar el material per fer els tallers el mateix dia 10 de desembre.

Per fer el marc de fotos, cal una capsa de sabates, per aprofitar el cartró, i també materials per decorar-lo, com petxines, botons, trossos de roba, retalls de revistes, sorra, fulles seques, etc.

A les tutories dels dies 1, 2 i 9 de desembre els vídeos que es passaran seran “El ultimatum evolutivo” i “Homo Consumus“.

A la reunió també es va parlar dels següents temes:

1.- Recollida de paper vell a les classes.

2.- Tenir cura a l’hora d’apagar els llums a classe.

3.- Estalvi d’aigua sempre que es pugui.

4.- Recollida de paper de plata i envasos a les dues papereres del pati, habilitades a tal efecte.

5.- Apadrinament dels nous arbres del pati pels alumnes de primer i segon d’ESO.

6.- Reducció de l’ús del paper de plata i utilització del Bocanroll.

7.- Celebració del Dia del Medi Ambient. Es preten celebrar-lo cap al 5 de juny que és la seva data.

8.- Punt Verd Informatiu. Podria aprofitar-se l’expositor que hi ha a l’entrada de l’edifici nou.