Reducció del consum de paper d’alumini

Des de la Comissió de Medi Ambient del centre s’està portant endavant tot un seguit d’accions encaminades a disminuir la mida de la nostra petjada ecològica. Dins d’aquestes activitats la reducció i, més endavant, eliminació total del paper d’alumini com a embolcall dels entrepans que es mengen al centre ocupa un lloc important.

alumini

El nostre centre inicia aquests curs un nou període de tres anys amb el distintiu d’Escola Verda, al igual que altres centres de primària de la localitat.

Pel que fa al paper d’alumini ja fa dos anys que fem servir el Boc’n Roll, però el seu us no s’ha fet extensiu a tots els alumnes. Ens hem proposat al llarg d’aquest curs portar a terme diverses estratègies per arribar a fer desaparèixer el paper d’alumini de l’ambit escolar.

A continuació es pot veure un vídeo del moment en que van lliurar, al responsable de Medi Ambient del centre, la placa que ens acredita com a Escola Verda.