Proves compleció ESO

De l’1 al 14 de febrer s’obre el termini de matriculació en les proves extarordinàries de superació de l’ESO dels ex-alumnes del centre que no tenen el Graduat en Educació Secundària Obligatòria (GESO) i compleixen els següents requisits:

1. Haver finalitzat l’ESO l’any 2010 o 2011 a l’Institut Can Planas

2. Tenir almenys 18 anys o complir-los dins de l’any 2012. També poden presentar-se els alumnes que facin els 17 l’any 2012 sempre que compleixi unes determinades condicions.

Per a més informació podeu passar per la secretaria del centre en horari d’atenció al públic (de dilluns a divendres de 9:00h a 13:00h i els dilluns, dimarts i dijous de 15:00h a 17:00h)