Maquetes tècniques a concurs!

El Museu de la Ciència i de la Tècnica de Catalunya i l’editorial Text-La Galera amb l’objectiu de fomentar el coneixement i la difusió de la tecnologia a Catalunya, organitzen per aquest curs la primera mostra Concurs de maquetes tècniques elaborades per alumnes d’ESO.

ictineu

El nostre centre té exposada una maqueta feta pels alumnes de quart d’ESO, i en tindrà una altra feta pels alumnes de tercer.

La primera maqueta que ja es pot veure al vestíbul del MNACTEC es la del Ictineu II de Narcís Monturiol, a escala 1:20. Restara exposada fins al mes de juliol.

ictineu

Posteriorment s’exposara la maqueta de la màquina de vapor del Titànic, que abans estarà al Mercat de Tecnologia de Terrassa.