Intercanvi amb el Collège Saint-Joseph de Marcillac-Vallon

Després d’uns mesos d’espera, per fi els nostres companys d’intercanvi ens han vingut a visitar.

Van arribar al nostre centre el 24 de setembre per la tarda. Nosaltres els esperavem amb les famílies i un petit berenar.

El cap de setmana va ser en immersió amb la família anfitriona. Alguns van anar a la platge, altres al Tibidabo o a Barcelona a disfrutar de les festes de la Mercè.

El dilluns els alumnes francesos i els seus professors acompanyants van estar tot el matí al nostre centre, assisitnt a les diferents classes.

Després, vam anar tots a l’Ajuntament de Barberà ón la senyora Alcadessa ens va rebre molt amablament.

A la tarda els nostres companys van anar a visitar el Camp Nou.

El dimarts vam anar tots a Barcelona per visitar el Parc Güell, la Sagrada Família, el casc antic, etc.

El dimecres al matí ja era temps d’acomiadar-nos ja que els nostres companys se’n havien de tornar a França, fent parada a Figueres al museu Dalí.

Tant els professors com els alumnes estan satisfets amb l’experiència.

Esperem poder reiterar aquest projecte d’intercanvi entre els dos centres el curs que vé amb una nova promoció d’alumnes de 3r d’ESO.