III Mercat de Tecnologia

Avui al matí, un grup d’alumnes del nostre centre ha anat a exposar els seus projectes al III Mercat de Tecnologia que es fa a la UPC de Terrassa.

Els alumnes de primer d’ESO han fet alguns elements de la fira (“Casetes”: de cotó dolç, crispetes, cotó de sucre, de tir, farmàcia, pipes i basquet) i jocs elèctrics (Equilibri i Magnètic).

Els alumnes de segon d’ESO han portat els seus circuits elèctrics.

Els alumnes de tercer d’ESO han fet la resta d’elements de la fira (The Barberà Eye, Gira-Bum, Carusel, 4 Vents, Cars of wars i Baby)i un Pont Llevadís.

Els projectes dels alumnes de quart d’ESO han estat el disseny de roses per imprimir-les en 3D, diversos projectes amb Arduino, unes quantes maquetes ( Maqueta de vaixell de veles, molí de vent i edifici industrial) i una Màquina de bales.

Els alumnes de batxillerat han portat alguns projectes de fira, con la Caiguda Lliure i La barca. A més han portat dos treballs de recerca, la Construcció d’un aerogenerador i la Porta de pàrquing automatitzada.

Els nostres alumnes també han pogut participar a diversos tallers com el d’Alta Tensió, la conferècia “L’Energia ni es crea ni es destrueix, s’aprofita”, la conferència “La Màgia de la Ciència”, el taller d’impressió 3D, les Energies Renovables, Els invents que han canviat la història i l’Exposició i presentació dels treballs de l’Aula Robòtica.