ESCACS A L’INS CAN PLANAS

Els alumnes de 2n Eso de l’Institut Can Planas, han iniciat les classes d’Escacs impartides des de el departament d’Educació Física. Els alumnes aprendran els elements fonamentals d’aquest joc mil.lenàri a nivell tècnic i estratègic així com els principals jugadors/es que l’han fe famós a tot el món.. Els alumnes també han visionat la pel.lícula “Buscant a Bobby Fisher”, i practiquen amb els companys les estratègies d’apertures, mig joc, i finals tant d’atac com de defensa, que han après a les lliçons diàries.