Els alumnes de primer d’ESO presentaran els seus treballs al II Concurs Escolar Saló del Còmic

Els alumnes de l’optativa “El còmic i la imatge seqüenciada” estan el·laborant un còmic amb el tema “salvem les espècies en perill d’extinció” per presentar-lo al II Concurs Escolar Salò del Còmic. Aquesta activitat es fa coincidint amb la 31ª edició del Salò Internacional del Còmic de Barcelona, que tindrà lloc entre el 11 i el 14 d’abril de 2013.

comic

El Saló del Còmic d’enguany està dedicat al gènere del western i en l’exposició central es fa referència a l’impacte sobre el medi ambient que va representar la conquesta de l’Oest americà amb la pràctica extinció de moltes espècies animals.

En aquesta edició, hi ha quatre categories (A, B, C, D, E), d’acord amb els nivells educatius de l’alumnat participant.