Distribució d’espais

Distribució de l’edifici

A l’edifici principal estan ubicades la major part de les aules, ocupades preferentment pels alumnes de l’ESO. També hi són la gran majoria dels departaments de les diferents matèries (Llengües, Llengües Estrangeres, Ciències Socials, Matemàtiques, Visual i Plàstica i Diversitat), la sala de professors, la sala de guàrdies, la sala d’audiovisuals i equipaments específics d’informàtica, idiomes, música i visual i plàstica.

Aula I d’Informàtica

Aula d’Idiomes

Aula de Música

Aula de Visual i Plàstica

Instal·lacions esportives

El gimnàs disposa d’una instal·lació d’aigua calenta solar que proporciona aigua calenta a les dutxes.

Escalfar l’aigua de les dutxes amb l’energia del Sol

Aquesta instal·lació disposa de sis col·lectors Cromagen d’acer inoxidable de dos metres quadrats de superfície. El dipòsit acumulador és de 1.000 litres i tot el conjunts està pensat per proporcionar un setanta per cent de l’energia necessària per l’aigua calenta de cent dutxes diàries.

Vista posterior del Gimnàs

Dipòsit acumulador

Termo elèctric

Col·lectors solars

Extractor d’aire i sensor de temperatura

Les pistes esportives

El pati hi han varies pistes a on practicar el basquet.

El pati hi han varies pistes a on practicar el futbol.

Els espais administratius

La secretaria es troba a l’edifici petit que alberga els despatxos de l’Equip Directiu i les saletes per reunions amb pares. Aquets edifici té entrada pel pati del centre i també des del carrer Josep Mª de Segarra.

Edifici nou

Distribució de l’edifici

A l’edifici nou estan ubicades les aules dels grups de Batxillerat i també els departaments de Ciències i Tecnologia, a més de la biblioteca, els laboratoris i els tallers. A la façana exterior del carrer Josep Mª de Segarra hi ha un rellotge de Sol.

Façana

Aula de Tecnologia

Laboratori

A la primavera del 2008 van començar les obres per construir dues noves aules a l’edifici nou del centre.

Edifici d’usos múltiples

A l’edifici “J” estan ubicades dues aules d’informàtica, la cuina i el menjador escolar i l’Aula d’Acollida.

L’espai d’esbarjo i les pistes esportives

Al pati s’han anat plantant diferents arbres de tot tipus per tal de que proporcionin ombra, material d’estudi i un espai més agradable per tots.

Els arbres ens donen ombra a l’estiu i un espai agradable

A l’hivern de l’any 2004 es van plantar a diferents llocs del pati tres ametllers, un presseguer, dues mimoses, una morera, una figuera, dos pins, altres arbres i el llimoner que es veu a sota. Des de llavors cada curs hem anat plantant tres o quatre arbres de diferents espècies.

Llimoner

Mimosa

Ametller en flor

Presseguer japonès

Equip de plantació

Un element desaparegut

Fa uns anys que aquest pollancres i la pèrgola van desaparèixer. Els pollancres s’havien fet massa alts i tenien un cert perill de caure i la pèrgola era massa vella i l’amiant de la teulada no complia la normativa de salubritat.

Per saber l’hora mirant la paret

A la façana exterior del carrer Josep Mª de Segarra l’any Gaudí (2001) es va construir un rellotge de Sol de lletres de ferro i fons de trencadís.