Dial Jove

Els alumnes de quart d’ESO han fet aquest matí un taller de radio, anomenat “Dial Jove“.

L’activitat ha començat a les 9 hores amb una presentació sobre la ràdio, la redacció de notícies i el periodisme.

A partir d’aquí s’han fet dos grups per fer dos equips per la redacció de noticies i l’enregistrament sonor.

Una vegada a l’estudi, muntat a la biblioteca, s’ha fet la presentació de materials i s’ha explicat als alumnes l’actitud a tenir a l’estudi de ràdio, com han d’asseure i col·locar-se davant del micròfon.

A continuació es poden veure altres imatges de l’activitat.