Cinquè Mercat de Tecnologia del Vallès

A prop de 60 alumnes d’ESO han participat amb els seus projectes al cinquè Mercat de Tecnologia del Vallès.

El Mercat de Tecnologia del Vallès té lloc a l’Escola Superior d’Enginyeries Industrials, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa, i s’inscriu a la xarxa de Mercats de Tecnologia que se celebra anualment en diversos indrets de Catalunya.

En el Mercat, l’alumnat de secundària hi presenta projectes imaginats i realitzats per ells mateixos i, amb l’ajut dels seus professors, els mostra i els explica al públic visitant.

El Mercat és un punt de trobada d’alumnat, professorat i societat en general, que fa brillar la creativitat tecnològica que es desplega cada dia a les aules d’arreu de Catalunya.