Can Planas a la televisió

Demà dimecres, 7 de maig, a les 21 hores l’equip d’alumnes de tercer d’ESO participarà al concurs Pica Lletres a la televisió Terrassa Digital. Si vols veure’ls guanyar tens una cita!!

El Pica Lletres és una concurs lingüístic que consisteix a lletrejar paraules en català. Els objectius principals del concurs són entretenir, fomentar i promoure la lectura i l’ús de la llengua catalana, tenint en compte tant el vessant escrit com l’oral. Saber lletrejar un mot correctament significa descobrir-ne cada part, llegir i escriure’l bé, conèixer l’alfabet i la pronúncia de la nostra llengua. L’organització també considera aquesta activitat una possibilitat didàctica en l’educació lingüística de l’alumnat, alhora que lúdica i divertida.