Alumnat del Can Planas premiat

En aquesta darrera notícia del curs, volem fer-nos ressò dels premis externs que han rebut alguns dels nostres alumnes.

14è Certamen Minerva de Treballs de Recerca

En primer lloc, els dos Treballs de Recerca premiats en el 14è Certamen Minerva que atorguen els Ajuntaments de Badia i Barberà del Vallès als millors Treballs de Recerca dels seus instituts.

L’alumnat premiat va ser:

Ainara Navarrete, Ukiyo-e, dues dones en un món flotant.

Elena Azorín, Paula Olivares i Eliane Reyes, Hahaha i altres virtuts del riure

Premis Argó

El passat dimarts 21 de juny es van lliurar els premis de la 13a edició dels Premis Argó per a treballs de recerca de batxillerat. Els Premis Argó són organitzats anualment per la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) per a distingir els millors treballs de recerca a nivell de tota Catalunya en set categories: ciències, biociències i ciències de la salut, tecnologia, humanitats, ciències socials, arts i treballs assessorats per professorat de la UAB dins l’anomenat Programa Argó.

El Pol Jiménez Arenas i la Denise Pérez-Sala Salazar del batxillerat científic de l’INS CAN PLANAS van ser guardonats amb una de les quatre mencions d’honor dins l’àmbit biociències i ciències de la salut pel seu treball de recerca Estudi de la microbiota intestinal mitjançant bacteris àcido-làctics.

Com es va destacar durant l’acte de lliurament d’aquests premis, rebre una menció d’honor dels Premis Argó té molt de mèrit tenint en compte que s’havien presentat un total de 449 treballs de recerca, els quals ja havien estat pre-seleccionats als seus instituts d’origen.

I Premi Booktrailers Biblioteca Esteve Paluzie

El 2 de juliol es van atorgar els I premis de Booktrailers organitzats per la Biblioteca Esteve Paluzie (de Barberà del Vallès). El nostre alumne de 2n d’ESO Axel Esteras va resultar finalista del premi. Podeu veure el seu booktrailer del còmic The Spirit, de Will Eisner en el següent enllaç.

Els felicitem a tots!!