Activitats de dansa amb FLIPART

El proper dimecres 9 d’abril els alumnes de 4t d’ESO faran una activitat de dansa i expressió corporal amb el grup FLIPART.

El catàleg FlipArt neix amb la voluntat d’incentivar les arts escèniques i musicals entre els joves, tot acostant els artistes i tècnics als instituts.

Sol Picó, coreògrafa i ballarina resident a Barcelona, domina la dansa clàssica, espanyola i contemporània; tres disciplines que es poden apreciar en la seva feina coreogràfica la qual s’emmarca en la vessant més contemporània de la dansa.

Els germans Fruitós, amb tan sols 24 i 26 anys han participat en espectacles de hip hop tant del carrer com del teatre, han donat classes i workshops de hip hop per tot Europa i han participat en videoclips, programes de televisió i esdeveniments corporatius de grans marques com Nike o Reebok. El 14 de gener del 2010 van fer el gran salt al teatre amb el seu espectacle Brodas Bros.

Toni Jodar és ballarí i mestre de dansa des de fa més de 30 anys i combina la preparació física d’actors amb el treball de consciència postural i de moviment.

Jodar va ampliar estudis amb diverses estades als EUA i la seva carrera artística compta ja amb més de 1.000 actuacions arreu del món. Com a ballarí cal destacar la seva col·laboració amb Gelabert-Azzopardi (1989-2000, 2005-13). Una de les seves particularitats són les intervencions com a performer en espectacles dirigits per Cesc Gelabert, Albert Vidal, Carles Santos, Jerome Savary, Magda Puyo-Marta Carrasco i Joan Baixas. També ha col·laborat amb Dagoll Dagom, Els Comediants, La Fura dels Baus, Carles Santos i l’Auditori de Barcelona, entre d’altres.