Activitat de tutoria: els riscos mediambientals de l’alumini

Entre els dies 11 i  19 de desembre es realitzarà una activitat mediambiental al voltant de les conseqüències de l’us de l’alumini com a component habitual de productes presents a les nostres vides. L’objectiu  es trobar un espai comú on compartir coneixements i opinions entre els nostres alumnes i les seves famílies, en aquest cas, relacionats amb temes mediambientals. L’activitat comença amb el visionat del vídeo “La edad del aluminio”, que es va emetre a “La noche temática” de la 2. L’enllaç per veure aquest vídeo el teniu a la barra lateral d’aquesta plana web.

Després d’haver vist el vídeo, cada alumne ha de preparar un qüestionari amb conceptes clau per treballar-los a casa amb la família. Pares i alumnes han de visionar el vídeo, respondre i comentar les preguntes elaborades pels seus fills i omplir el qüestionari d’opinió de l’activitat.

El aluminio ha inundado nuestra vida cotidiana. Está presente en los cosméticos, desodorantes, vacunas y medicamentos y cada vez hay más evidencias de que juega un papel muy importante en la génesis de alergias alimenticias, cáncer y otras plagas de la civilización moderna. ¿Es capaz el aluminio de convertir una célula normal en una célula cancerosa?

Per visualitzar el vídeo cliqueu en aquest enllaç.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *