15è aniversari de les escoles verdes

El passat mes de març el projecte educatiu d’escoles verdes ha fet 15 anys. Només li queden 3 per la majoria d’edat. El nostre centre forma part de la xarxa des de desembre de 2009. Aquí es veu al professor i els dos alumnes que van anar a recollir la placa que ens acredita com Escola Verde.

A l’acte presidit, al març, pell conseller de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat, Santi Vila, es va fer el lliurament de 42 nous distintius del programa Escoles Verdes, que arriba així els 623 centres. Els centres educatius que han rebut el distintiu aquest any i els 157 que l’han renovat compten amb un Pla de cohesió ambiental i apliquen un programa d’acció en matèria de sostenibilitat.