Trobada intercentres

Aquest matí hem fet la primera trobada intercentres, entre l’Escola Can Serra i l’Institut Can Planas.

La Trobada s’ha fet de les 9:30 a les 12:00 hores. Hi han participat 50 alumnes de 6è de Primària i de 1er d’ESO.

Aquesta trobada és una activitat lúdicoesportiva promoguda des del Seminari de coordinadors del Pla Català de l’Esport a l’Escola del Consell Esportiu del Vallès Occidental Sud que pretén facilitar el pas d’Etapa de Primària a Secundària, millorar la cohesió entre l’alumnat i procurar conscienciar-se de la importància dels hàbits saludables.

Esperem que sigui una bona ocasió per compartir experiències i poder seguir impulsant iniciatives com aquestes de cara als propers cursos.

A continuació es poden veure altres imatges de l’activitat.